Detta fält måste fyllas i

Jag har fått ett önskemål av en viss person (nämner inga namn men du kan få en ledtråd: she's a ginger) som vill att jag ska göra ett roligt inlägg. Men nej, jag hoppas du tycker om besvikelser för jag är inte rolig. Inte det minsta. Om man försöker vara rolig blir det oftast roligt. Fast på fel sätt. Folk skrattar åt dig istället för med dig. Därför slutade jag med att försöka vara rolig från och med nu när jag kom på att det jag nyss sa stämmer i ungefär 80% av försöken. På grund av detta är det alltså bäst att överlåta skämt och stoj till personer som verkligen är roliga. Inte för att jag brukar försöka vara rolig men det kan ju vara bra att inte försöka i framtiden om jag skulle få för mig att vara rolig en stund. 

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0