Sista inlägget

Detta blir det sista inlägget. När jag har mer tid (förmodligen på fredag eller lördag) tar jag bort idaajohannesson.blogg.se och skaffar en ny, fin, fräch blogg som inte är lika löjlig som denna.

Mitt liv har förändrats så mycket på så kort tid, hela jag har förändrats. Mina tankar, mitt sätt att se på saker. Har nog inte vant mig riktigt än. Ibland trillar jag tillbaka ett trappsteg och gråter tills jag inte har några tårar kvar. Då hjälper inte ingenting. Ingenting. Då vill jag inte vara mig själv i detta livet. Jag vet vad jag vill, jag vet det, men det sitter så lågt inne i mig att jag inte kan nå det. Vi får se vart jag är vid tidens slut.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0