23de December 2012

God Jul på er!
Fjärde advent, Lillejulafton, Dan före Dopparedan, kalla det vad ni vill men imorgon är det julafton! Granen är klädd och julklapparna inslagna så nu väntar jag bara på morgondagen för att kunna öppna mina klappar. Det är FULLT under granen!!  
 
Ikväll ska är det the typical movie night och det går massa olika fillmer på tv. Eftersom jag inte städat ännu måste jag försöka klämma in så jag kan göra det när det är reklam. Jag har ett antal filmer jag vill se, men det lutar åt Cirque du freak: The vampire's assistant på TV6, dokumentären Tvillingarna som delar hjärna på TV4 och senare Knight and day på sjuan. Hade velat se Magiska systrar på kanal 9,  klassiska Spider Man på TV3 och Analysera mera på TV3 också men nån måtta får det allt va.
 
Såhär känner jag inför julafton. Wop wop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0