Dag 01 – Presentera mig själv

 
Oh boy, where do I even start? Okej, vi bara kör på;
 
Ellou [brittish accent],
Jag heter då Ida Johannesson och är en chick på 16 jordår. Bor mitt i Skåneland gör jag också, i en liten stad called Hässleholm (aka "järnvägsmittpunkten" or something like that) med mina päron och två systrar, varav en är fyrbent. Jag är blond och blåögd och inte så vältränad och självsäker som jag skulle vilja vara, men det ska det minsann bli ändring på med början i höst.   
 
Jag har ingen social förmåga och har märkt att folk får helt fel uppfattnig om mig, även de jag gått i samma klass som i snart två månader. Troligtvis de som jag gick tillsammans med de senaste tre åren också, eftersom jag förändrats pretty much. Från en liten fjortis till en osäker och allmänt utstött (haha, nej, jag har vänner) tjej, till den jag är idag. Många tror jag också ser mig som ganska konstig, underlig, eller bara väldigt mystisk, eftersom jag inte säger så där överdrivet mycket. Jag tror att alla som är sälla mot mig, eller säger något snäll till mig, är ironiska. T.ex. om någon frågar mig efter mitt nummer så ger jag inte ut det endast för att jag tror att personen kommer ringa mig mitt i natten och håna mig, eller på något sätt göra narr av mig. Om någon säger att jag är söt (vilket inte händer ofta) ler jag inte, jag bara tittar bort, säger tack och går iväg.
 
Få inte helt fel uppfattning om mig nu. Jag är fortfarande en mentalt frisk tjej som tränat gymnastik sen 13 år tillbaka. Läser tekniklinjen på Hässleholms tekniska skola och har alltid haft en enorm längtan till USA.
 
Detta blev nog mest en rörig massa, så jag säger adjö nu och önskar er alla en god natts sömn!
Bilder lånade från weheartit.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0